114 відгуків
+380 (63) 813-13-88
АвтоЁж - интернет-магазин автотоваров

Як правильно підібрати моторне масло?

Як правильно підібрати моторне масло?
В першу чергу, кожен завод виробник автомобіля вказує інформацію про технічні рідинах підходять саме для Вашого транспортного засобу. У разі отстутствия даної інформації потрібно відштовхуватися від факторів зазначених нижче: Для початку давайте розберемося в че ж різниця між мінеральним, напівсинтетичним і синтетичним маслом. Мінеральні масла ― виробляються з нафти, яка заздалегідь подвегается рафінування і дестиляции. Є кілька видів мінерального масла парафінові і нефтеновые. Так само є такий вид як гідрокрекінгове масло для авто, воно проводиться з максимильным наближенням властивостей до синтетичного, але досить швидко "видихається" втрачає свої корисні властивості. Гідрокрекінг ― це процес поліпшення технічних показників мінерального масоа "випрямлення" вуглеводнів, шляхом перегрупировки атомів, що призводить до отримання ізомерів. Справа в тому, що ізомеризація так само йдемо у зворотному напрямку масло схоже за властивостями з синтетичним але швидше "старіє" втрачаючи свої хімічні властивості. Напівсинтетичні масла ― представляють із себе суміш синтетичної і мінеральної основи. Так само масла вище якістю тих же мінеральних і дешевше ніж синтетичні масла. Синтетичні масла - це олії найвищої якості, які створюються шляхом синтезу хімічних сполук, даний спосіб надає продукту бажаних властивостей, таких як максимальна хімічна і термічна стабільність. Синтетичні масла володіють рядом переваг: Велика текучість масла зменшує тертя деталей, що в свою чергу зменшує витрату палива і збільшує потужність ДВЗ.
Низька температура прокачування, а значить двигун буде легко працювати при низькій погодної температури.
Синтетичні масла мають високу температуру випаровування, тобто не так чутливі до перегруву.
Хімічна стабільність властивостей масла зберігається впродовж всього терміну експлуатації т. до. воно менше окисляє і парафінізіруется.
Класифікуються масла по температурному застосуванню унікальних. Зимові масла позначаються літерою W (англ. winter - зима). SAE 0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W. Літні масла позначаються числом: SAE 20, 30, 40, 50, 60. Всесезонні масла ― це совместимочть зимових і літніх масел SAE 5w40, SAE 10w40, SAE 15w40/ При запуску двигуна масляного насоса потрібно прокачати масло по каналах і стає зрозуміло, що чим масло довше зберігає текучість при низьких температурах тим швидше воно буде прокачано і забезпечить захист двигуна. Отсносительно літніх масел більшість виробників рекомендують в'язкість SAE 40 і більше (50). Причиною цього є висока температура і напруженість сучасних ДВЗ. Наявність високого питомого тиску і швидкостей зсуву в різних точках двигуна. У даних умовах олія повинна як можна довше зберігати в'язкість, забезпечуючи утворення олійно плівки і охдаждение пар тертя. Актуально при експлуатації автомобіля в спеку та при довгому простаиваннии в "пробках", коли відсутня обдувів та охдаждение потоком зустрічного повітря масла в картері двигуна Так само масла поділяються по класу. Класифікація масла по API (American Petrol Institute ― Американський інститут нафти) володіє двома категоріями масел S (service) і C (commercial), категорія S ― для бензинових двигунів, категорія C ― для дизельних, друга літера використовується для позначення класу масла (чим далі буква за алфавітом тим вище клас масла). Наприклад для бензинових двигунів: SG(1989), SH(1993), SJ(1996), SL(2001), SM(2004), SH(2010). І для дизельних легкових автомобілів, мікроавтобусів, а так само комерційного транспорту: CF-4(1990), CG-4(1995), CH-4(1998), CI-4 і CI-4+(2002), CJ-4(2010). В дужках проставлено рік у якому почала діяти та чи інша специфікація. Классификаиция масла за ACEA (Assiciation des Constructeurs Europeens d Automobiles/Асоціація Європейських Виробників Автомобілів) з'явилася в 1996р. і почала классфицировать масла більш повно приділяючи увагу їх експлуатаційними властивостями. Олії визначаються літерами (A ― для бензинових двигаталей, B і E ― для дизельних двигунів і цифрою чим вона більша тим краще характеристика масла). Через дефіс вказується рік специфікації. Для бензинових двигунів: A1-96, A2-96, A3-96, A4-98, A5-2002. Масла для дизелів: B1-96, B2-96, B3-96, B4-98, B5-2002 (клас з буквою E ― це масла для вантажного транспорту ми їх розглядати не будемо). Починаючи з 2004 року з'явилася класифікація з літерою C: С-1, С-2, С-3, С-4 призначена як для бензинових, так і дизельних двигаталей останнього покоління. Масла мають клас C ― малозольне (низький вміст сульфатної золи, сірки і фосфору) і совсемтимы з новітніми ситемою нейтралізації відпрацьованих газів, які дуже чутливі до зольності. Класифікація масел ILSAC (International Lubricants Standartization Approval Committee) для двигунів, созданеый 1993р. спільно AAMA (Американська асоціація виробників автомобілів) і JAMA (Японська асоціація виробників автомобілів) ― по суті це уточнення класів API/ Підхід аналогічний американській класифікації але має більш свіжі класи якості і більш жорсткі вимоги. Наприклад: GF-1, GF-2, GF-3, GF-4, GF-5.
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner